pondelok 28. októbra 2013

Hrnček "RAINBOW HEARTS"

You can buy here: etsy.comsashe.skzazzle.comfacebook

Tento hrnček symbolizuje lásku. Presnejšie veselú lásku, spokojnú, šťastnú a bezstarostnú. Všetko spolu naraz zrejme nie je možné, ale pokúsiť sa o to treba.

S krásnym začiatkom nového manželstva (nie môjho) sa spája veselá (nie pre mňa) príhodka (moja). S odstupom času sa o ňu rada podelím ;)

Môj "super" zážitok zo svadby


     Po dlhej dobe sme sa rozhodli ísť na nejakú spoločenskú udalosť aj s dvoma dietkami. Na svadbu bratranca som sa nastajlovala do jednofarebných fialových obtiahnutých šiat (vidno na nich každý fliačik). Do kabelky som si zbalila náhradné oblečko pre deti, ich malinové džúsiky a gratuláciu s peňažným darom pre novomanželov. Kabelku som hodila na miesto spolujazdca a auto preparkovala pred bránu, kde som sa s mužom vymenila za volantom.
     Po 5-tich minútach jazdy som zistila, že mám na nohách mokrú kabelku a v nej totálne premočenú gratuláciu aj s peniazmi. Na šatách som si objavila 10-centimetrový fliačik. Zvyšných 10 minút jazdy som sa snažila vysušiť gratuláciu aj fliačik na šatách. Keď sme zaparkovali, vystúpila som celá rozhladená z auta, predstavujúc si ako moja premočená obálka vyzerá medzi ostatnými a keď na mňa zafúkal jemný vánok, zrazu som si uvedomila, že mohkrá obálka aj 10-centimetrový fliačik sú môj najmenší problém.
     Celých 15 MINÚT som totiž sedela na sedačke, kde bola mokrá taška. Deti sa hrali s úzávermi na fľaškách a kým som preparkovala auto džúsiky sa povylievali. Vôbec som to necítila (nechápem), až kým mi nezafúkalo na môj mokrý zadok, ktorý si sedel 15 MINÚT vo veľkej  lepkavej kaluži! Na zadku som mala tmavý mokrý fľak obrovitánskych rozmerov, a to náhradné oblečenie pre deti by sa zišlo mne, lebo vo vyzeralo, že som nestihla dobehnúť na wc.
     Gól bol aj to, že svadba bola v kostole, kde sa väčšinu času stojí, a ja som bola hneď v druhej rade, za mnou v 5-tich radách nik a potom zvyšok natrieskaného kostola (čiže skvelý výhľad na moje mokré pozadie). Keď sa dalo, snažila som sa kľačať vyvolávajúc tak dojem, že sa modlím. 
     Na hostine som bola požiadaná, aby som fotila. Takže Bridget Jonesová sa môže schovať!!! ;) 

Žiadne komentáre :

Zverejnenie komentára

Môžete dať like :)